KudoZ home » English to Bulgarian » Medical

mayday call

Bulgarian translation: Международен сигнал за бедствие


00:07 Sep 23, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Medical
English term or phrase: mayday call
Вероятно обаждане - подаване на сигнал за спешност, нещо такова?
andre
Bulgarian translation:Международен сигнал за бедствие
Explanation:
Етимологията е френска - пието е звученето на френското maidez
Няма нищо общо с Първи май:))))))
Вижтеwww.ncf.carleton.ca/boating/vhfmayday.html
Selected response from:

slavist
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Международен сигнал за бедствиеslavist
5Международен сигнал за бедствиеslavist


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Международен сигнал за бедствие


Explanation:
Етимологията е френска - пието е звученето на френското maidez
Няма нищо общо с Първи май:))))))
Вижтеwww.ncf.carleton.ca/boating/vhfmayday.html


    University professor
slavist
PRO pts in pair: 37

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Международен сигнал за бедствие


Explanation:
Етимологията е френска - пието е звученето на френското maidez
Няма нищо общо с Първи май:))))))
Вижтеwww.ncf.carleton.ca/boating/vhfmayday.html


    University professor
slavist
PRO pts in pair: 37