KudoZ home » English to Bulgarian » Medical

pharmaceutical compositions

Bulgarian translation: фармацевтичните препарати


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pharmaceutical compositions
Bulgarian translation:фармацевтичните препарати
Entered by: Natalie

15:54 Oct 2, 2001
English to Bulgarian translations [PRO]
Medical
English term or phrase: pharmaceutical compositions
The pharmaceutical compositions containing the antitumor compounds.
Ludwig Chekhovtsov
фармацевтичните препарати
Explanation:
По-лесно ще ми е ако ми дадете целия текст. Приятелски съвет: Има неща в специализираната фармацевтична литература, които ако не знаете, можете доста да сгрешите.
Selected response from:

Dobrin Popov
Grading comment
Благодаря за отговор и специално за съвет ...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5фармацевтичните препаратиDobrin Popov
4фармацевтична смес
Natasha Stoyanova


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
фармацевтичните препарати


Explanation:
По-лесно ще ми е ако ми дадете целия текст. Приятелски съвет: Има неща в специализираната фармацевтична литература, които ако не знаете, можете доста да сгрешите.

Dobrin Popov
PRO pts in pair: 16
Grading comment
Благодаря за отговор и специално за съвет ...

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
фармацевтична смес


Explanation:
Както знаете, голяма част от фарм. препарати представляват смес от различни компоненти.

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276