KudoZ home » English to Bulgarian » Medical (general)

ER caseload

Bulgarian translation: натовареност на звената за спешна медицинска помощ; брой случаи в звената за спешна помощ за определен период от време


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ER caseload
Bulgarian translation:натовареност на звената за спешна медицинска помощ; брой случаи в звената за спешна помощ за определен период от време
Entered by: Irena Alexieva

11:48 Mar 25, 2004
English to Bulgarian translations [PRO]
Medical (general)
English term or phrase: ER caseload
ER caseload
slavist
натовареност на звената за спешна медицинска помощ
Explanation:
Това е най-краткият вариант и струва ми се най-ясният, ако става дума за high/low ER caseload. Иначе брой случаи, преминали през звената за спешна медицинска помощ за определен период от време.
Selected response from:

Irena Alexieva
Cyprus
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Emergency Response caseloadComtrans1
5натовареност на звената за спешна медицинска помощIrena Alexieva
4брой пациенти в отделение/кабинет "Бърза помощ" за определно време
Vladimir Shapovalov


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
er caseload
Emergency Response caseload


Explanation:
example: "haracteristics Of The Child Welfare Service Emergency Response(ER) Caseload July 2000 Report"

Comtrans1
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimir Shapovalov: on a second thought, I think your answer is the correct one. :)
5 mins
  -> Аз пък таман си мислех, че твоят отговор май е верният :)) А сега де?!

agree  Antonina Zaitseva: и аз мисля, че това е верният отговор
38 mins

agree  Iolanta Vlaykova Paneva: da
1 hr

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
er caseload
брой пациенти в отделение/кабинет "Бърза помощ" за определно време


Explanation:
ER=emergency room

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2004-03-25 12:09:55 GMT)
--------------------------------------------------

т.е. ОБСЛУЖЕНИ пациенти

Vladimir Shapovalov
United States
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
er caseload
натовареност на звената за спешна медицинска помощ


Explanation:
Това е най-краткият вариант и струва ми се най-ясният, ако става дума за high/low ER caseload. Иначе брой случаи, преминали през звената за спешна медицинска помощ за определен период от време.

Irena Alexieva
Cyprus
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4