KudoZ home » English to Bulgarian » Medical: Health Care

involvement evaluation questionnaire

Bulgarian translation: въпросник за оценка на ангажираност


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:involvement evaluation questionnaire
Bulgarian translation:въпросник за оценка на ангажираност
Entered by: V_N

16:48 Feb 2, 2012
English to Bulgarian translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
English term or phrase: involvement evaluation questionnaire
Колеги, знае ли някой как се нарича този въпросник?

http://schizophreniabulletin.oxfordjournals.org/content/24/4...
V_N
въпросник за оценка на ангажираност
Explanation:
Така ми изглежда от дадения контекст.
Selected response from:

klyunchev
Bulgaria
Grading comment
Благодаря! След като получих уточнение от клиента, това би бил най-подходящия превод.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Въпросник за оценка на критериите за включванеDimar
3 +1въпросник за оценка на ангажираностklyunchev
3въпросник за социална оценка
Lada Petkova


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
въпросник за оценка на ангажираност


Explanation:
Така ми изглежда от дадения контекст.

klyunchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Благодаря! След като получих уточнение от клиента, това би бил най-подходящия превод.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia Borissova
1 hr
  -> Благодаря!

20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
въпросник за социална оценка


Explanation:
Струва ми се, че по-скоро става дума ца оценка на средата, в която живее болният -e.g., household characteristics и в която работи болногледачът. Подобно нещо, макар и в контекст на мерки за интеграция на хора с увреждания и група инвалидност, в България се нарича доклад "за социална оценка".

http://www.lawsbg.com/proceduri/1043-socialna-ocenka-integra...



Lada Petkova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Въпросник за оценка на критериите за включване


Explanation:
Проучване 2 оценява 652 пациенти с ..., като използва същите критерии за включване както ...
http://www.ema.europa.eu/docs/bg_BG/document_library/EPAR_-_...

Подбор на доброволците – критерии за включване и изключване.

критериите за оценка (или оценъчни критерии)
http://psihologiabg.com/wp-content/uploads/2011/01/Diagnosti...

Критериите за включване и изключване са строго дефинирани.
http://www.montavitbg.com/component/content/article/2-Калмаб...

Критерии за включване
http://career.mu-sofia.bg/attachments/article/157/Avtorefera...

Критерии за включване (в програма за лечение на наркомани)
http://www.nfp-drugs.bg/bg/map.php?&itype=223&isubtype=259&i...

Подборът на доброволците става на базата на проведения медицински преглед и попълнен медицински въпросник, като критериите за включване в тестове са съобразени с изискванията на протокола за съответните тестове.
http://iec-bg.com/6.aspx

въпросник "Критерии за първоначална оценка на риска" (в психиатрията)
http://www.homeopathybg.org/members/DeJure/metodichni/psychi...



--------------------------------------------------
Note added at 1 day2 hrs (2012-02-03 19:04:46 GMT)
--------------------------------------------------

Става дума за критериите, по които се преценява дали даден болен може или не може да се включи в клинично изпитване.

Dimar
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8