Harvesting Cannula

Bulgarian translation: канюла за събиране на мастна тъкан

English term or phrase:fat harvesting cannula
Bulgarian translation:канюла за събиране на мастна тъкан
Entered by: Ekaterina Kroumova

18:27 Apr 19, 2018
English to Bulgarian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: Harvesting Cannula
Това е инструмент от каталог за медицински продукти
Fat Harvesting Cannula
Turn social sharing on.
Like 12
Nelly Keavney
United Kingdom
канюла за събиране на мастна тъкан
Explanation:
Средно ниво на сигурност поради неутвърдена терминология. С канюлата се събира мастна тъкан за трансфер/присаждане на други места. Различно е от липосукция.

https://www.karacitours.bg/bg/o/injektirane-na-mastna-tykan-...
https://bg.seoq.biz/?p=4508

--------------------------------------------------
Note added at 19 heures (2018-04-20 13:37:16 GMT)
--------------------------------------------------

Като казвам, че е различно от липосукция, имам предвид, че процедурите са различни и съответно канюлите са с различен профил. При липосукцията се изсмуква мастната тъкан, но се разрушава структурата ѝ и след това не може да се използва, докато при събиране на тъкан за присаждане канюлата е с няколко отвора по страните си, примерно 6.
Повече за канюлите: http://new-medinstruments.com/fat-injection-cannula
Набор от различни канюли: http://store.scatterinstruments.com/11-liposuction-cannula-s... - канюлите за липосукция са с отвор само отпред, а тези за събиране имат странични дупки.
Selected response from:

Ekaterina Kroumova
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4канюла за липосукция
Kiril Kirilov
3 +1канюла за събиране на мастна тъкан
Ekaterina Kroumova


Discussion entries: 2





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
fat harvesting cannula
канюла за събиране на мастна тъкан


Explanation:
Средно ниво на сигурност поради неутвърдена терминология. С канюлата се събира мастна тъкан за трансфер/присаждане на други места. Различно е от липосукция.

https://www.karacitours.bg/bg/o/injektirane-na-mastna-tykan-...
https://bg.seoq.biz/?p=4508

--------------------------------------------------
Note added at 19 heures (2018-04-20 13:37:16 GMT)
--------------------------------------------------

Като казвам, че е различно от липосукция, имам предвид, че процедурите са различни и съответно канюлите са с различен профил. При липосукцията се изсмуква мастната тъкан, но се разрушава структурата ѝ и след това не може да се използва, докато при събиране на тъкан за присаждане канюлата е с няколко отвора по страните си, примерно 6.
Повече за канюлите: http://new-medinstruments.com/fat-injection-cannula
Набор от различни канюли: http://store.scatterinstruments.com/11-liposuction-cannula-s... - канюлите за липосукция са с отвор само отпред, а тези за събиране имат странични дупки.


Ekaterina Kroumova
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 68

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Christo Metschkaroff: Моля вж в: https://issuu.com/mdresource/docs/fat_harvesting_cannula.ppt... - стр. 4 - 5
19 hrs
  -> Данке шон, хер Професор.

49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
harvesting cannula
канюла за липосукция


Explanation:
Служи за премахване на мастна тъкан от места, където се натрупва в женско или мъжко тяло.

--------------------------------------------------
Note added at 3 days 18 hrs (2018-04-23 13:14:19 GMT)
--------------------------------------------------

- мастна тъкан
- - чрез
--- липектомия — виж Липектомия
--- липосукция 45584-00 [16 - Част от АЗБУЧЕН ИНДЕКС НА МЕДИЦИНСКИТЕ ПРОЦЕДУРИ – БЪЛГАРСКА РЕВИЗИЯ

--------------------------------------------------
Note added at 3 days 19 hrs (2018-04-23 13:34:14 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.arsmedica.bg/protseduri/liposuktsiya

Методика на извършване – най-често прилаганите варианти на процедурата са:

традиционна липосукция чрез оперативно изсмукване на мастните депа. След поставяне на анестезия се правят няколко малки разреза, през които се въвежда тънка тръбичка (канюла).

Example sentence(s):
  • В тази област, след извършване на липосукция, не се наблюдава натрупване на мазнина и следователно - резултатът е постоянен. През много малк

    Reference: http://doctorenchev.bg/index.php?p=9&l=1&cat=2&id=6
Kiril Kirilov
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12