KudoZ home » English to Bulgarian » Military / Defense

reversible turret cannon

Bulgarian translation: въртяща се оръдейна кула


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:reversible turret cannon
Bulgarian translation:въртяща се оръдейна кула
Entered by: Anelia Dobreva

16:06 Jan 23, 2002
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Military / Defense / military
English term or phrase: reversible turret cannon
Единственото пояснение е, че с такива оръдия са били оборудвани големите бункери по линията "Зигфрид" през Втората световна война. Очевидно конкретните оръдия са били немски, но няма споменат модел.

Дано се намери кой да ми помогне, защото от тая тематика нищо не разбирам.
Anelia Dobreva
въртяща се оръдейна кула
Explanation:
оръдие, което подобно на танковите е монтирано във въртяща се кула за кръгов обстрел
Selected response from:

Stoyan Germanov
Bulgaria
Grading comment
Благодаря! Помощта беше наистина неоценима :-)!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1въртяща се оръдейна кулаStoyan Germanov
4reversivna kula na avtomatichno orqdieinfolink
2оръдие с въртящ се куполVelislav Lekov


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
оръдие с въртящ се купол


Explanation:
Не съм 100% сигурен в точността, но трябва да е нещо като купол на танк, само че монтиран в бункер. Дано то свърши работа. Успех.

Велислав Леков

Velislav Lekov
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
reversivna kula na avtomatichno orqdie


Explanation:
Proverih v tri tehnicheski rechnika, ot koito ediniyat e kartinen. Na poslednia e dadena shemata na bronirana razuznavatelna mashina (BRM), vqrhu koiato se namira podvizhna reversivna (s vazmozhnost za obrashtane na dvizhenieto)kula, na koiato e postaveno avtomatichnoto orqdir.
Nadiavam se tova obiasnenie da Vi pomogne.

eng. Karina Dimitrova, karina@cit.bg

infolink

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
въртяща се оръдейна кула


Explanation:
оръдие, което подобно на танковите е монтирано във въртяща се кула за кръгов обстрел

Stoyan Germanov
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря! Помощта беше наистина неоценима :-)!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Boyan Brezinsky: Даже някои са използвали направо танкови куполи. Но без оригинален текст е трудно да се съди.
1 hr