KudoZ home » English to Bulgarian » Other

playland

Bulgarian translation: площадка за игра


03:38 Oct 25, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: playland
Let's go to Playland
andre
Bulgarian translation:площадка за игра
Explanation:
В повечето случаи това не е игрище - за спорт, например - а площадка с люлки, катерушки и пр. Така поне съм го срещала.
Selected response from:

slavist
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1PLAYGROUNDbg.Linguist
5детска площадка
Natasha Stoyanova
4развлекателен център (може би)
Maya.P
4park za razvlechenija, zona za pochivkaStoyan Dinev, Prof. Dr.
4площадка за играslavist


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
PLAYGROUND


Explanation:
Function: noun
Date: 1918
: PLAYGROUND

igrishte

s.

bg.Linguist
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 49

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov
10 mins

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
площадка за игра


Explanation:
В повечето случаи това не е игрище - за спорт, например - а площадка с люлки, катерушки и пр. Така поне съм го срещала.

slavist
PRO pts in pair: 37

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
park za razvlechenija, zona za pochivka


Explanation:
Park ili zona sas saorazhenija za igra, razvlechenie i pochivka

Stoyan Dinev, Prof. Dr.
PRO pts in pair: 73

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
развлекателен център (може би)


Explanation:
Всъщност зависи кой го казва и какво има предвид. Може да става въпрос за казино, спортна площадка, публичен дом, увеселителен парк (за деца) и т.н.
Ако запитването Ве свързано с вчерашните Ви въпроси, не ми се вярва да е спортна площадка:-)

Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
детска площадка


Explanation:
Тя вече може да включва не само игрище, люлки, но и атракциони и.т.н.

Справки: Англо-бълг. речник на БАН

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276