KudoZ home » English to Bulgarian » Other

stake out

Bulgarian translation: ?!


05:24 Oct 25, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: stake out
Every stakeout equals five pounds

Доколкото разбирам, контекстът е някой яде нещо и коментира с горния израз. Дали коментира яденото?!
andre
Bulgarian translation:?!
Explanation:
stakeout
1 = the staking out of police, etc. in a surveillance of a location, suspected criminal, etc.
2 = an area so staked out

Все пак каква е ситуацията? За какви pоunds става дума?
Selected response from:

mayakal
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4vij dolubg.Linguist
4?!
mayakal
4STEAK out?bg.Linguist


Discussion entries: 1





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
STEAK out?


Explanation:
ako e STEAK out - dve otdelni dumi -
stava vupros za purjola za vkushti

s.

bg.Linguist
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 49

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
?!


Explanation:
stakeout
1 = the staking out of police, etc. in a surveillance of a location, suspected criminal, etc.
2 = an area so staked out

Все пак каква е ситуацията? За какви pоunds става дума?

mayakal
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 16

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vij dolu


Explanation:
edinstvenoto za stake-out e
US. coll. a period of surveillance

sled kato go slushash, znachi e tvurde veroyatno da e steak out;

kakvi sa tia pounds naistina?
ako filmut e britanski, znachi sa pari i veroyatno purjola, shtom za niakvo iadene stava vurpos....
ne znam:)

s.

bg.Linguist
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 49