KudoZ home » English to Bulgarian » Other

sponsors letter

Bulgarian translation: pokana


04:51 Oct 28, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: sponsors letter
i plan to go to u.s.a friend of mine offered me to send me a sponsors letter.do i must be a college student to go there this way.
vlado
Bulgarian translation:pokana
Explanation:
V zavisimost ot sluchaia, mozhe da se otnasia za pokana za vremenno gostuvane ili za garancia, s koiato vashiat priatel se angazhira da poeme raznoskite vi za sledvashtite XX godini (ako iskate viza za postoianen prestoi).

V sluchai na pokana za vremenno gostuvane, ne e neobhodimo da ste student, no e polezno ako mozhete da dokazhete, che ima zashto da se vyrnete v Bylgaria sled prestoia si v US (triabva da se vyrnete za novata uchebna godina, pismo ot sluzhbata, che ste v otpuska i se ochakva da se vyrnete na rabota, chasten biznes ili roditeli za koito triabva da se grizhite i t.n.).
Uspeh.
Selected response from:

Evelyna Radoslavova
Canada
Grading comment
stava vapros za rabota v usa.tryabva li da sam student za da moga da zamina sled kato mi bade izprateno pismoto?blagodarya vi za predishnia otgovor.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5pokana
Evelyna Radoslavova
4Tova zavisi ot konkretnata rabota i obstoiatelstva.
Evelyna Radoslavova
4покана за престойslavist
4pokanabg.Linguist
4покана за гостуване
Maya.P


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
покана за гостуване


Explanation:
Писмо, предназначено да послужи пред съответните власти и с което дадено лице Ви кани да му гостувате, като поема разноските за това.

Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43

42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pokana


Explanation:
vijdala sam pismo, koeto sudurja danni za finansovoto sustoyanie na choveka, koito vi kani; ne znam kak se kazva, no moje bi e tova.

s.

bg.Linguist
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 49

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
покана за престой


Explanation:
казва се и покана за гостуване.
Със съответния документ, обикновено писмо с приложен документ за финонсовото състояние на канещия, се удостоверява, че ви кани на свои разноски за конкретно време и на определено място.
Успех в Щатите.

slavist
PRO pts in pair: 37

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
pokana


Explanation:
V zavisimost ot sluchaia, mozhe da se otnasia za pokana za vremenno gostuvane ili za garancia, s koiato vashiat priatel se angazhira da poeme raznoskite vi za sledvashtite XX godini (ako iskate viza za postoianen prestoi).

V sluchai na pokana za vremenno gostuvane, ne e neobhodimo da ste student, no e polezno ako mozhete da dokazhete, che ima zashto da se vyrnete v Bylgaria sled prestoia si v US (triabva da se vyrnete za novata uchebna godina, pismo ot sluzhbata, che ste v otpuska i se ochakva da se vyrnete na rabota, chasten biznes ili roditeli za koito triabva da se grizhite i t.n.).
Uspeh.


Evelyna Radoslavova
Canada
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 9
Grading comment
stava vapros za rabota v usa.tryabva li da sam student za da moga da zamina sled kato mi bade izprateno pismoto?blagodarya vi za predishnia otgovor.

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Tova zavisi ot konkretnata rabota i obstoiatelstva.


Explanation:
Po princip - ne vizhdam zashto bi bilo neobhodimo da ste student, osven ako rabotata ne se predlaga samo na studenti.

Evelyna Radoslavova
Canada
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 9