KudoZ home » English to Bulgarian » Other

Billing rate, Deductions

Bulgarian translation: Тарифна ставка, Удръжки


04:28 Nov 2, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: Billing rate, Deductions
Поле в база данни за служителите в организацията
Dilyan Ananiev
Bulgarian translation:Тарифна ставка, Удръжки
Explanation:

Личен опит, Успех!
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
Много благодаря! Наистина помогна.
Желая Ви всичко най-добро!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4долуslavist
4Тарифна ставка, УдръжкиLudwig Chekhovtsov
4удръжкиComtrans1


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
удръжки


Explanation:
Deductions са удръжките от заплатата най-вероятно. Какво точно е Billing rate в този случай не мога да кажа.

Comtrans1
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 119

49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Тарифна ставка, Удръжки


Explanation:

Личен опит, Успех!

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564
Grading comment
Много благодаря! Наистина помогна.
Желая Ви всичко най-добро!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
долу


Explanation:
billing rate може да е тарифа за реклами в дадено място, както и посоченото по-общо"тарифна ставка"
Удръжките са ясни.

slavist
PRO pts in pair: 37