KudoZ home » English to Bulgarian » Other

security deporsit

Bulgarian translation: Плащам депозит.


07:20 Nov 2, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: security deporsit
to pay security deposit
andre
Bulgarian translation:Плащам депозит.
Explanation:
За да ти издадат някакъв документ трябва да оставиш депозит или капаро, което после ти връщат.
Selected response from:

Neli Stoyanova, MD
United States
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Плащам депозит.
Neli Stoyanova, MD
4плащане с ценни книжа
Natasha Stoyanova
4залогLudwig Chekhovtsov


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
залог


Explanation:
Lingvo 7.0 + Руско-български речник

Успех!

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
плащане с ценни книжа


Explanation:
Съгласна съм с колегата за "залог", но има и още едно значение, което посочвам.
Успех!

Справки: същите

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Плащам депозит.


Explanation:
За да ти издадат някакъв документ трябва да оставиш депозит или капаро, което после ти връщат.

Neli Stoyanova, MD
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 8