KudoZ home » English to Bulgarian » Other

split it down the middle

Bulgarian translation: Раздели го по равно.


07:22 Nov 2, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: split it down the middle
Probably - the amount of money
andre
Bulgarian translation:Раздели го по равно.
Explanation:
Буквално: раздели го по средата.
Selected response from:

Neli Stoyanova, MD
United States
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Раздели го по равно.
Neli Stoyanova, MD
4виж по-долу
Natasha Stoyanova


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
виж по-долу


Explanation:
Split down = увеличаване номинала на акции чрез трансформиране на определено количество от тях в една акция.
В случая, предполагам, става въпрос за покачване номинала на акциите до среден между най-малкия и най-големия такъв.

Справки: Лингво 7.0

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Раздели го по равно.


Explanation:
Буквално: раздели го по средата.

Neli Stoyanova, MD
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 8