KudoZ home » English to Bulgarian » Other

practice what you preach

Bulgarian translation: practice what you preach


04:06 Nov 3, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: practice what you preach
Rearview mirror= Three words.
- Practice what you preach.

Диалог между блъснали се шофьори след произнасяне на присъдата.
andre
Bulgarian translation:practice what you preach
Explanation:
Dumite triabva da sa kato delata ti!
ili:
Dumite da sa ravni na delata ti!
ili:
Dumite ne triabva da se razminavat s delata ti!
Selected response from:

Efrosina Perry
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Спазвай собствените си съвети!
Maya.P
5pravi/spazvai tova, koeto propoviadvashbg.Linguist
1rear view mirrorEfrosina Perry
1practice what you preachEfrosina Perry
1rear view mirrirEfrosina Perry


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Спазвай собствените си съвети!


Explanation:
Огледало за задно виждане = Три думи.
- Спазвай собствените си съвети.


Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bg.Linguist
1 day 20 hrs

1 day 20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
pravi/spazvai tova, koeto propoviadvash


Explanation:
bukv. pravi/spazvai tova, koeto propoviadvash

s.

bg.Linguist
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 49

5 days   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
practice what you preach


Explanation:
Dumite triabva da sa kato delata ti!
ili:
Dumite da sa ravni na delata ti!
ili:
Dumite ne triabva da se razminavat s delata ti!

Efrosina Perry
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 8

5 days   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
rear view mirrir


Explanation:
ogledalo za obratno vizhdane

Efrosina Perry
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 8

6 days   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
rear view mirror


Explanation:
Bih iskala da se korigiram za dopusnatata pravopisna greshka.
Sorry for the typo!!!

Ogledalo za obratno vizhdane e termin, otnasiasht se do vsichki vidove transportni sredstva, lichni i tehnicheski, koito imat ogledalo za obratno vizhdane s cel da se slediat ostanalite uchastnici v trafika!

Efrosina Perry
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 8