KudoZ home » English to Bulgarian » Other

long neck

Bulgarian translation: бутилка бира


06:03 Nov 6, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: long neck
Един си поръчва в бар въпросното.
slavist
Bulgarian translation:бутилка бира
Explanation:
Не съм съвсем сигурен, че е бира, но изглежда най-вероятно.
Long neck си е бутилка с по-дълго гърло.
Виж напр.:
http://www.o-i.com/glass/us/beer2.htm
и търсене в интернет за long neck beer.
Май има и някаква специфика в поднасянето, ама не можах да я разбера.
Selected response from:

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Grading comment
Ne e butilka, no e bira
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4goljama buitlka biraxxxpenka
4бутилка бираBoyan Brezinsky


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
бутилка бира


Explanation:
Не съм съвсем сигурен, че е бира, но изглежда най-вероятно.
Long neck си е бутилка с по-дълго гърло.
Виж напр.:
http://www.o-i.com/glass/us/beer2.htm
и търсене в интернет за long neck beer.
Май има и някаква специфика в поднасянето, ама не можах да я разбера.


Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644
Grading comment
Ne e butilka, no e bira

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
goljama buitlka bira


Explanation:
goljama buitlka bira

xxxpenka