KudoZ home » English to Bulgarian » Other

PPL, PR, MCPS

Bulgarian translation: долу са предположенията


04:37 Nov 10, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: PPL, PR, MCPS
We have to pay rent, rate, PPL, PR, MCPS...
andre
Bulgarian translation:долу са предположенията
Explanation:
PPL - Phonographic performance limited
Ограничения за звуково излъчване
PR ми е мътно, но може да е production rate - производителност, норма на производителност
or
Profit rate - печалба, по-скоро норма печалба
В икономиката термините се използват така "норма еди-какво си"
MCPS - Mechanical copyright protection society - Дружество за защита на авторските права. Имахме някакъв адекват - може би ИНРА или по-скоро Агенциа по авторското право.
Selected response from:

slavist
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1долу са предположениятаslavist
2svidetelstvo za qasten (sporten) pilotaj; svidetelstvo za polzvane na aviacionen radiotelefon...
Peter Skipp


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
долу са предположенията


Explanation:
PPL - Phonographic performance limited
Ограничения за звуково излъчване
PR ми е мътно, но може да е production rate - производителност, норма на производителност
or
Profit rate - печалба, по-скоро норма печалба
В икономиката термините се използват така "норма еди-какво си"
MCPS - Mechanical copyright protection society - Дружество за защита на авторските права. Имахме някакъв адекват - може би ИНРА или по-скоро Агенциа по авторското право.


    University professor
slavist
PRO pts in pair: 37

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxHenri
1 hr

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
svidetelstvo za qasten (sporten) pilotaj; svidetelstvo za polzvane na aviacionen radiotelefon...


Explanation:
... i svidetelstvo za pravosposobnost za upravlenie na mnogomotorni grajdanski samoleti.

These are pilots' ratings:

Private Pilot's Licence
Private with Radiotelephony
Multi-engined Commercial Pilot's Licence

Peter Skipp
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 163