KudoZ home » English to Bulgarian » Other

irish mash

Bulgarian translation: Как може без контекст?


04:40 Nov 10, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: irish mash
No
andre
Bulgarian translation:Как може без контекст?
Explanation:
Може би картофелно пюре по-ирландски, а може би и ирландски буламач??? Гледай контекста !!!

Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4irlandski djibri
Peter Skipp
4Как може без контекст?Ludwig Chekhovtsov


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Как може без контекст?


Explanation:
Може би картофелно пюре по-ирландски, а може би и ирландски буламач??? Гледай контекста !!!



Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
irlandski djibri


Explanation:
materiala, ot koyto se pravi "poteen" (proiznasano "pochiin") -- nezakonen i qesto smwrtonosen (no dosega uspesno ubegnal ot nadzora na EU!) irlandski samogon ot kartofeni obelki. Po tehnologia na izgotvane podoben na rakiata.

Peter Skipp
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 163