KudoZ home » English to Bulgarian » Other

go by crack, smoke it

Bulgarian translation: купи си крак...


04:44 Nov 10, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: go by crack, smoke it
Приличен жаргонизъм?
andre
Bulgarian translation:купи си крак...
Explanation:
В първата част съм съгласна с колегата, но тъй като - доколкото знам - кракът е кристално вещество (рафинирлан хероин) - не трябва ли да се каже "смъркай го". Все пак става дума за прах, а не за трева, например.
Selected response from:

slavist
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4купи си крак...slavist
4polzvay "krak," pushi go
Peter Skipp


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
polzvay "krak," pushi go


Explanation:
Da, priliqen jargon -- pone okolo NDK frazata ne bi priqinila osobeno neudobstvo...

Peter Skipp
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 163

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
купи си крак...


Explanation:
В първата част съм съгласна с колегата, но тъй като - доколкото знам - кракът е кристално вещество (рафинирлан хероин) - не трябва ли да се каже "смъркай го". Все пак става дума за прах, а не за трева, например.


slavist
PRO pts in pair: 37

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Peter Skipp: не, "крак" се изгаря и се казва, че се пуши...
15 days