KudoZ home » English to Bulgarian » Other

schedule A drugs

Bulgarian translation: виж по-долу


05:55 Nov 26, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: schedule A drugs
Свързано е с предишното - откраднатият морфин е "горното".
andre
Bulgarian translation:виж по-долу
Explanation:
Списък на лекарствата, отпускани по специален режим - с жълта рецепта.
В тази група влизат и лекарствата, съдържащи наркотици. Морфинът - също.
Selected response from:

Natasha Stoyanova
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5виж по-долу
Natasha Stoyanova
4Лекарствени вещества от група "A"
Neli Stoyanova, MD
4особено опасниBoyan Brezinsky
4особено опасни
4dolubg.Linguist


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dolu


Explanation:
Class “A” drugs: кокаин, хероин, крак, ЛСД, и др.

Schedule A: таблица към законите за бюджета, в която се обявяват ставките на данъците върху дохода от земя или сгради;

dai cialoto izrechenie

s.

bg.Linguist
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 49

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
особено опасни


Explanation:
Като прочетох първия отговор, предлагам - пиши го направо "особено опасни лекарства". По-скоро "лекарства", а не "наркотици", защото, доколкото схващам, е бил в болница.


Native speaker of:

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
особено опасни


Explanation:
Като прочетох първия отговор, предлагам - пиши го направо "особено опасни лекарства". По-скоро "лекарства", а не "наркотици", защото, доколкото схващам, е бил в болница.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
виж по-долу


Explanation:
Списък на лекарствата, отпускани по специален режим - с жълта рецепта.
В тази група влизат и лекарствата, съдържащи наркотици. Морфинът - също.

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Лекарствени вещества от група "A"


Explanation:
Изписват се със специална рецепта.

Neli Stoyanova, MD
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 8