KudoZ home » English to Bulgarian » Other

modeling agent

Bulgarian translation: модна агенция, представляваща моделите


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:modeling agent
Bulgarian translation:модна агенция, представляваща моделите
Entered by: Natasha Stoyanova

06:34 Dec 6, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: modeling agent
modeling agent
andre
допълнение
Explanation:
Смисъла е правилен в отговора на колежката, но в българския не се употребява този термин.
Става въпрос за агенция, представляваща манекенки, или пък личен такъв мениджър.
Selected response from:

Natasha Stoyanova
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2допълнение
Natasha Stoyanova
5моден агентbg.Linguist
4не е нещо коренно различно...slavist


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
моден агент


Explanation:
моден агент
агент на модели

(ако е в контекста на модата)

bg.Linguist
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 49

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
допълнение


Explanation:
Смисъла е правилен в отговора на колежката, но в българския не се употребява този термин.
Става въпрос за агенция, представляваща манекенки, или пък личен такъв мениджър.


Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Skipp
52 mins

agree  bg.Linguist: агенция, но не мениджър - той е за музикалния бизнес
58 mins

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
не е нещо коренно различно...


Explanation:
Като допълнение - може да става дума за всякакви изпълнители, напр. танцьори. В такъв случай може да е импресарио напр.

slavist
PRO pts in pair: 37