KudoZ home » English to Bulgarian » Other

pooper-scooper

Bulgarian translation: лопатка


09:21 Dec 27, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: pooper-scooper
Кучешки му работи. Не ми се струва свързано с ядене, по-скоро нещо с тоалетна:)))
andre
Bulgarian translation:лопатка
Explanation:
Тук ще се произнесат хората, които са по-запознати с порядките в Щатите, но ето моето обяснение.
Там си длъжен да чистиш след кучето си, когато го разхождаш по улицата. Та това е лопатка, с която събираш, хм, изпражненията му. А като видим подобно нещо в България, бихме могли да си спретнем подобаваща почерпка за направената малка стъпка към по-културните страни. Дотогава не виждам как би могло да има име.
Selected response from:

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3лопаткаBoyan Brezinsky
4лопатка


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
лопатка


Explanation:
Тук ще се произнесат хората, които са по-запознати с порядките в Щатите, но ето моето обяснение.
Там си длъжен да чистиш след кучето си, когато го разхождаш по улицата. Та това е лопатка, с която събираш, хм, изпражненията му. А като видим подобно нещо в България, бихме могли да си спретнем подобаваща почерпка за направената малка стъпка към по-културните страни. Дотогава не виждам как би могло да има име.


Native speaker of:

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
лопатка


Explanation:
Тук ще се произнесат хората, които са по-запознати с порядките в Щатите, но ето моето обяснение.
Там си длъжен да чистиш след кучето си, когато го разхождаш по улицата. Та това е лопатка, с която събираш, хм, изпражненията му. А като видим подобно нещо в България, бихме могли да си спретнем подобаваща почерпка за направената малка стъпка към по-културните страни. Дотогава не виждам как би могло да има име.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vihar Krastev: При тези обяснения на Andre - сигурно е това - лопатка. Да, на входа на всеки парк има предупреждение за leash law и за задължението to scoop dog excrements (fecal pellets, droppings). По улиците на Ню Йорк и Вашингтон кучкарите носят лопатки в ръка.
2 hrs

agree  mayakal: точно това си е - лопатка за "саниране на кучешки пацули" - майтап бе, Уили!
1 day 6 hrs

agree  Peter Skipp
6 days