KudoZ home » English to Bulgarian » Other

как се казва на български

Bulgarian translation: пръстен за член


08:42 Apr 2, 2002
English to Bulgarian translations [PRO]
English term or phrase: как се казва на български
cock ring
Тъй като напоследък - по обясними за някои причини - не съм нахълтвала в секс-шопове, а и изобщо бедна ми е фантазията - как се казват тези пръстени, които се поставят на гърдите. Или бъркам генерално и не е това?
slavist
Bulgarian translation:пръстен за член
Explanation:
Не е за гърди.Това е садо-мазо "термин".

--------------------------------------------------
Note added at 2002-04-02 09:01:58 (GMT)
--------------------------------------------------

https://www.bdsmtoybox.com/catalog/frameset.cfm?AffiliateId=...
cock and ball toys

--------------------------------------------------
Note added at 2002-04-02 09:10:10 (GMT)
--------------------------------------------------

https://www.bdsmtoybox.com/catalog/frameset.cfm?AffiliateId=...
cock and ball toys

--------------------------------------------------
Note added at 2002-04-02 09:13:00 (GMT)
--------------------------------------------------

https://www.bdsmtoybox.com/catalog/frameset.cfm?AffiliateId=...
cock and ball toys

--------------------------------------------------
Note added at 2002-04-02 09:17:48 (GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, не знам защо тази note се утрои.Какво се пита в задачата последно-cock ring или lemon meringue nipple arouser ?
Selected response from:

Rado Varbanov
Grading comment
Благодаря.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1prilagam definition, a za BG term ne sam chuval - edva li ima neshto spetzialnoStoyan Germanov
5пръстен за членRado Varbanov


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
пръстен за член


Explanation:
Не е за гърди.Това е садо-мазо "термин".

--------------------------------------------------
Note added at 2002-04-02 09:01:58 (GMT)
--------------------------------------------------

https://www.bdsmtoybox.com/catalog/frameset.cfm?AffiliateId=...
cock and ball toys

--------------------------------------------------
Note added at 2002-04-02 09:10:10 (GMT)
--------------------------------------------------

https://www.bdsmtoybox.com/catalog/frameset.cfm?AffiliateId=...
cock and ball toys

--------------------------------------------------
Note added at 2002-04-02 09:13:00 (GMT)
--------------------------------------------------

https://www.bdsmtoybox.com/catalog/frameset.cfm?AffiliateId=...
cock and ball toys

--------------------------------------------------
Note added at 2002-04-02 09:17:48 (GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, не знам защо тази note се утрои.Какво се пита в задачата последно-cock ring или lemon meringue nipple arouser ?


Rado Varbanov
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 45
Grading comment
Благодаря.

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
prilagam definition, a za BG term ne sam chuval - edva li ima neshto spetzialno


Explanation:
Cock ring – A piece of leather (usually) worn around the shank of the penis. Its purpose is to enhance an erection. Ex: “John bought a new cock ring and wears it on weekends.” Term came out of the closet in the TV film “Tales of the city”

Stoyan Germanov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 106

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bg.Linguist: cock = dick NOT tits
3 hrs