KudoZ home » English to Bulgarian » Other

fitting guide

Bulgarian translation: въвеждащо приспособление; направляващ водач


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fitting guide
Bulgarian translation:въвеждащо приспособление; направляващ водач
Entered by: natasha stoyanova

07:08 Apr 24, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / hearing system
English term or phrase: fitting guide
Последният ми въпрос за днес:

При отличителните характеристики на слуховия апарат: Multi-Microphone-System Audio Scope with fitting guide Audioscout
Darina Spasova
Bulgaria
въвеждащо приспособление; направляващ водач
Explanation:
-
Selected response from:

natasha stoyanova
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2въвеждащо приспособление; направляващ водачnatasha stoyanova
4фиксатор
atche84


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
въвеждащо приспособление; направляващ водач


Explanation:
-

natasha stoyanova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxFidexim: ето тука http://www.etymotic.com/pdf/erme-er20-fittingguide.pdf може да се види как изглежда въвеждащото приспособление - приликата с някои други въвеждащи приспособления е само външна ;) Audioscout е друг термин за аудиометър - напр. Belltone го използва
3 hrs
  -> Става дума за "Fitting guide Audioscout" http://www.medicalaudio.it/pdf/retroauricolari/luxor_2_duo_t...

agree  V_N
5 days
  -> Thank you, V_N

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
фиксатор


Explanation:
универсален термин - става и за тапа, и за защипващ клипс, и т.н. Можете да го наречете и адаптор (към различните уши)

atche84
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 11