KudoZ home » English to Bulgarian » Other

Police Standard Response motorcycle certificate

Bulgarian translation: свидетелство за стандартно/средно [ниво на] управление на мотоциклет от полицаи


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Police Standard Response motorcycle certificate
Bulgarian translation:свидетелство за стандартно/средно [ниво на] управление на мотоциклет от полицаи
Entered by: Pavel Tsvetkov

15:44 Aug 4, 2010
English to Bulgarian translations [PRO]
Other / collision investigation report
English term or phrase: Police Standard Response motorcycle certificate
I hold a Police Class One Advanced driving certificate and I also hold a Police Standard Response motorcycle certificate.
Rosica Dimitrova
Bulgaria
свидетелство за стандартно/средно [ниво на] управление на мотоциклет от полицаи
Explanation:
Има три изпита/свидетелства, удостоверяващи нивото на владеене на управлението при полицаи:

1. Basic Driving Assessment
2. Standard Response Driving
3. Advanced Driving

"Standard Response Driving" е "средното" или "стандартно" ниво.
Selected response from:

Pavel Tsvetkov
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1свидетелство за стандартно/средно [ниво на] управление на мотоциклет от полицаи
Pavel Tsvetkov
5свидетелство за управление на мотоциклет при стандартни полицейски операции
4leavedClover
3сертификат за страндартна/образцова/правилна полицейска реакция/отговор при управление на мотоциклетAlpha-Beta


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
police standard response motorcycle certificate
сертификат за страндартна/образцова/правилна полицейска реакция/отговор при управление на мотоциклет


Explanation:
реакция/отговор/отклик - нямаше място горе

Alpha-Beta
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 8

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
police standard response motorcycle certificate
свидетелство за управление на мотоциклет при стандартни полицейски операции


Explanation:
До това заключение стигнах след разглеждането на:
http://www.kent.police.uk/join_us/training/courses/driving/S...
http://www.iam.org.uk/membership_of_the_iam/exemptionsfromth...
http://en.wikipedia.org/wiki/Advanced_Driving_Test
http://www.northwalesiam.org.uk/faqs.php
и др.
Въпреки, че "police standard response" означава "стандартна реакция на полицията", не намерих такъв израз на български

4leavedClover
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 20

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
police standard response motorcycle certificate
свидетелство за стандартно/средно [ниво на] управление на мотоциклет от полицаи


Explanation:
Има три изпита/свидетелства, удостоверяващи нивото на владеене на управлението при полицаи:

1. Basic Driving Assessment
2. Standard Response Driving
3. Advanced Driving

"Standard Response Driving" е "средното" или "стандартно" ниво.


Pavel Tsvetkov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 88

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Vrabtchev
2 hrs
  -> Благодаря!