KudoZ home » English to Bulgarian » Other

walk-up; drive-by

Bulgarian translation: виж по-долу


02:13 Sep 19, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: walk-up; drive-by
No
andre
Bulgarian translation:виж по-долу
Explanation:
agree with Comtrans1 about drive-by (slang) - ганстерска екзекуция, при която се стреля от кола по жертвата;
на същия принцип walk-by = ганстерска екзекуция, при която се стреля от пешеходец, който се приближава до жертватаа и стреля по нея
Selected response from:

mayakal
Grading comment
Благодаря. Това ще да е....
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5апартамент без асансьор; разстрелComtrans1
4виж по-долу
mayakal
4изход на улицата; минаващата колаLudwig Chekhovtsov
4изход на улицата; минаващата колаLudwig Chekhovtsov
4приближавам се към някого; пътувам през определено място
Natasha Stoyanova


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
апартамент без асансьор; разстрел


Explanation:
walk-up (-up)
n.
1 an upstairs apartment or office in a building without an elevator
2 the building itself

drive-by (slang) - ганстерска екзекуция, при която се стреля от кола по жертвата

Comtrans1
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 119

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
приближавам се към някого; пътувам през определено място


Explanation:
Относно второто - от общата лексика - пътувам/с превозно средство/ покрай... или преминавам през определено мястол

Справки: common words

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maya.P
1 hr

disagree  Comtrans1: смятам, че в случая става дума за идиоми, а не за обща лексика! И двата превода, които прилагам, са взети от речници!
1 hr

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
изход на улицата; минаващата кола


Explanation:
Или колата, която минава



Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
изход на улицата; минаващата кола


Explanation:
Или колата, която минава

Личен опит

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
виж по-долу


Explanation:
agree with Comtrans1 about drive-by (slang) - ганстерска екзекуция, при която се стреля от кола по жертвата;
на същия принцип walk-by = ганстерска екзекуция, при която се стреля от пешеходец, който се приближава до жертватаа и стреля по нея



    personal (verbal) experience
mayakal
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 16
Grading comment
Благодаря. Това ще да е....