KudoZ home » English to Bulgarian » Other

R.A.

Bulgarian translation: реанимация


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:R.A.
Bulgarian translation:реанимация
Entered by: Comtrans1

02:50 Sep 19, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: R.A.
Let's load him up in the R.A.
andre
реанимация
Explanation:
Няма какво да се обяснява, ама софтуерът не приема без обяснение...
Selected response from:

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4реанимацияBoyan Brezinsky
4виж надолу
Natasha Stoyanova


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
виж надолу


Explanation:
Предположение...
Нека го напием като тараба,
да го оставим да се наяде до пръсване;

Иначе съкращението R.A., освен контра-адмирал, което не се връзва, означава също rate adaptation, което и превеждам преносно.

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
реанимация


Explanation:
Няма какво да се обяснява, ама софтуерът не приема без обяснение...

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644