KudoZ home » English to Bulgarian » Other

worth of supporting

Bulgarian translation: заслужава нашата подкрепа (поддържка)


04:57 Sep 26, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: worth of supporting
we think the project is worth of supporting
Konstantinova
Bulgarian translation:заслужава нашата подкрепа (поддържка)
Explanation:
Тоест е рентабилен.

Good luck,

Vlad
Selected response from:

Vladimir Shapovalov
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2struva si da podkrepim proektabg.Linguist
4 +2Мнението ни е,...slavist
5 +1заслужава нашата подкрепа (поддържка)
Vladimir Shapovalov
4 +1Заслужава подкрепа
Maya.P


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
struva si da podkrepim proekta


Explanation:
smiatame, che si struva da podkrepim proekta

worth - struva si, zaslujava si

s.

bg.Linguist
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 49

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimir Shapovalov
24 mins

agree  Andrei Vrabtchev
15 hrs

42 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
заслужава нашата подкрепа (поддържка)


Explanation:
Тоест е рентабилен.

Good luck,

Vlad

Vladimir Shapovalov
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 431

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Vrabtchev
15 hrs

45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Заслужава подкрепа


Explanation:
Считаме, че проектът заслужава да бъде подкрепен

Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Vrabtchev
15 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Мнението ни е,...


Explanation:
Мнението ни е, че проектът заслужава подкрепа.
Вероятно става дума за проект, който заслужава финансова подкрепа. В повечето случаи клишето за финансова подкрепа е това. Не сте дали достатъчно контекст, но предполагам, че е така.

slavist
PRO pts in pair: 37

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mayakal: Yes, but why the "OF"?
21 mins

agree  Andrei Vrabtchev
13 hrs