KudoZ home » English to Bulgarian » Other

below

Bulgarian translation: виж долу


07:09 Sep 28, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: below
He is the one thdt - um- Ford Motor is calling about the late payments 'cause the car payments are still behind.

Малко ми е неясна фразичката...
И що за Форд е това?
andre
Bulgarian translation:виж долу
Explanation:
Например:
На него се обаждат от Форд Моутър за закъснелите плащания, понеже вноските за колата/колите нещо се бавят.

И що за Форд е това? - виж
http://www.ford.com/servlet/ecmcs/ford/index.jsp
Selected response from:

mayakal
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Toi e chovekut, na kogoto.....bg.Linguist
4виж долу
mayakal


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Toi e chovekut, na kogoto.....


Explanation:
neshto takova:
Toi e chovekut, na kogoto // Na nego zvuniat ot Ford Motor za zakusnelite plashtania, zashtoto vse oshte se zakusniava s plashtaniata/vnoskite za kolite


see also
Ford Motor Company Home Page


s.



    Reference: http://www.ford.com/
bg.Linguist
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 49

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
виж долу


Explanation:
Например:
На него се обаждат от Форд Моутър за закъснелите плащания, понеже вноските за колата/колите нещо се бавят.

И що за Форд е това? - виж
http://www.ford.com/servlet/ecmcs/ford/index.jsp

mayakal
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 16