KudoZ home » English to Bulgarian » Other

Once

Bulgarian translation: (веднага) след като ...


01:43 Sep 29, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: Once
Once your test has been validated we will be back in contact with you

Bulgarian translation:(веднага) след като ...
Explanation:
once = щом, след като, веднага след като
validate = потвърждавам, проверявам верността и пр.
веднага след като резултатите от изпита / теста / изследванията ви бъдат потвръдени /официално потвърдени / проверени, ще ви уведомим / ще ви известим
Selected response from:

mayakal
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(веднага) след като ...
mayakal
4виж по-долу
Natasha Stoyanova


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
виж по-долу


Explanation:
В случая преводът е следния:
След като вашият тест бъде сметнат за валиден/оценен, ние ще се свържем с Вас.

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(веднага) след като ...


Explanation:
once = щом, след като, веднага след като
validate = потвърждавам, проверявам верността и пр.
веднага след като резултатите от изпита / теста / изследванията ви бъдат потвръдени /официално потвърдени / проверени, ще ви уведомим / ще ви известим

mayakal
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 16