KudoZ home » English to Bulgarian » Other

exercise bra

Bulgarian translation: спортно бюстие


04:47 Oct 1, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: exercise bra
No
andre
Bulgarian translation:спортно бюстие
Explanation:
Едно време им казваха "ламбади":-)
Selected response from:

Maya.P
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1сутиен за спортComtrans1
4спортно бюстие
Maya.P
4спортен сутиенLudwig Chekhovtsov
4 -2спортно бодиslavist


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
сутиен за спорт


Explanation:
вероятно. без контекст, това е превода.

P.S. Андре, кога смятате да дадете оценка на отговорите, които сме дали на предишните Ви въпроси? Мисля, че е редно да го сторите в знак на благодарност, преди да ни питате отново.

Comtrans1
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 119

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov: Да, на руски се казва "спортивный лифчик"
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
спортен сутиен


Explanation:
Личен опит

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
спортно бюстие


Explanation:
Едно време им казваха "ламбади":-)

Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -2
спортно боди


Explanation:
Да, както казва Мая, бяха ламбади, но терминът така и не се наложи и днес трудно ще се сети някой какво е.

slavist
PRO pts in pair: 37

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Maya.P: Бодито е цяло трико. В магазините ги продават като "спортно бюстие" :-).
5 hrs

disagree  Comtrans1: боди е друго, а тук явно става дума за подсилен сутиен, има такива по магазините и си пише на етикета - спортен
16 hrs