KudoZ home » English to Bulgarian » Other

storage fees

Bulgarian translation: такса склад


04:55 Oct 1, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: storage fees
Как точно е терминът на български?
andre
Bulgarian translation:такса склад
Explanation:
Най-общо - горното.
Може да бъде и такса за съхранение, ако не е точно скалдова база или магазия.
Selected response from:

slavist
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4такса складslavist
4складови разноски, магазинаж
Natasha Stoyanova
4плащане за антрепозитLudwig Chekhovtsov


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
плащане за антрепозит


Explanation:
такса за гардероб, магазинаж

Руско-български икономически речник

И още:

Мультитран:
Термины по тематике Деловая лексика, содержащие storage fees
1. storage fee - плата за хранение




    Reference: http://www.multitran.ru/cgi-bin/Mtsrv4.exe?MtsrvAction=ShowP...
Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
складови разноски, магазинаж


Explanation:
Т.е. всички възможни видове плащания за съхраняване на стоката в склад, магазия и.т.н.
Обикновено съществува безплатен срок за съхранение на стоката/до 5 дни, след изтичането на който започва да се начислява магазинаж.
Справки: личен опит.

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
такса склад


Explanation:
Най-общо - горното.
Може да бъде и такса за съхранение, ако не е точно скалдова база или магазия.


    University professor
slavist
PRO pts in pair: 37