KudoZ home » English to Bulgarian » Other

she harassed you in your complaiment

Bulgarian translation: поправка


06:43 Oct 1, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: she harassed you in your complaiment
No
andre
Bulgarian translation:поправка
Explanation:
всъщност, като се замисля, по-скоро:
във вашия иск вие твръдите, че тя ви е причинила тормоз
Selected response from:

mayakal
Grading comment
Да, като се замисли човек...
Това е логично. Благодаря.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5errorbg.Linguist
4поправка
mayakal
4тя те преследва във връзка с твоя иск
Natasha Stoyanova
4иск; елемент на тормоз
mayakal


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
error


Explanation:
complaiment??

bg.Linguist
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 49

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
тя те преследва във връзка с твоя иск


Explanation:
Това е най-общо предположение без повече контекс.
По вероятно е да става дума за предявяване на официално обвинение/жалба или иск за сексуален тормоз.
Справки: Лингво 7.0

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
иск; елемент на тормоз


Explanation:
в нейния иск има елемент на тормоз

mayakal
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 16

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
поправка


Explanation:
всъщност, като се замисля, по-скоро:
във вашия иск вие твръдите, че тя ви е причинила тормоз

mayakal
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 16
Grading comment
Да, като се замисли човек...
Това е логично. Благодаря.