KudoZ home » English to Bulgarian » Other

Modells

Bulgarian translation: магазин за спортни стоки


08:15 Oct 2, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: Modells
When we went to Modells I had cash in hand.

Това е единственият контекст.
slavist
Bulgarian translation:магазин за спортни стоки
Explanation:
Бързо търсене в www.google.com доведе до
http://www.modells.com
Извадка оттам:
Modell's Sporting Goods is the nation's oldest, family-owned and operated, retailer of sporting goods, sporting apparel, menswear and brand name athletic footwear
Selected response from:

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Grading comment
Благодаря. И моето търсене показа това, но пак не мога да съм сигурна без контекст. Все пак, това е по-вероятният вариант.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1магазин за спортни стокиBoyan Brezinsky
4стилист, моделиер
Natasha Stoyanova


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
стилист, моделиер


Explanation:
Вероятно идва от modeler or modeller - срещат се и двата варианта на изписване.
Дали е стилист-фризьор или друг...текста ще покаже



Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
магазин за спортни стоки


Explanation:
Бързо търсене в www.google.com доведе до
http://www.modells.com
Извадка оттам:
Modell's Sporting Goods is the nation's oldest, family-owned and operated, retailer of sporting goods, sporting apparel, menswear and brand name athletic footwear

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644
Grading comment
Благодаря. И моето търсене показа това, но пак не мога да съм сигурна без контекст. Все пак, това е по-вероятният вариант.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov
24 mins