KudoZ home » English to Bulgarian » Other

warning center

Bulgarian translation: център за предупреждение


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:warning center
Bulgarian translation:център за предупреждение
Entered by: Ludwig Chekhovtsov

06:48 Feb 22, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Other
English term or phrase: warning center
warning center
ana
център за предупреждение
Explanation:
Взрив на метеорит може да ...
... разглежда създаването на единен център за предупреждение, който незабавно да ...
www.segabg.com/16072002/p0040007.asp

ООН ще контролира създаването на ...
... ООН ще контролира създаването на световна система за ранно предупреждение при цунами ...
www.malkiobyavi.com/pro/pic-news/news.php?newsid=3252

NIMH/BAN - Atmosphere and Hydrosphere Composition
... от Германския метеорологичен център в Офенбах ... система на НИМХ за ранно предупреждение в ...
www.meteo.bg/pollution/department.php
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1център за предупреждениеLudwig Chekhovtsov
3център за оповестяване на бедствия и аварии
Mihail M Mateev


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
център за оповестяване на бедствия и аварии


Explanation:
без контекст - толкова.

Mihail M Mateev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
център за предупреждение


Explanation:
Взрив на метеорит може да ...
... разглежда създаването на единен център за предупреждение, който незабавно да ...
www.segabg.com/16072002/p0040007.asp

ООН ще контролира създаването на ...
... ООН ще контролира създаването на световна система за ранно предупреждение при цунами ...
www.malkiobyavi.com/pro/pic-news/news.php?newsid=3252

NIMH/BAN - Atmosphere and Hydrosphere Composition
... от Германския метеорологичен център в Офенбах ... система на НИМХ за ранно предупреждение в ...
www.meteo.bg/pollution/department.php

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihail M Mateev: по-добър превод е от моя
5 hrs
  -> Благодаря много !