KudoZ home » English to Bulgarian » Other

EU policy making process

Bulgarian translation: процеса на изграждане на политиката на Европейския съюз


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:EU policy making process
Bulgarian translation:процеса на изграждане на политиката на Европейския съюз
Entered by: mayakal

08:59 Oct 18, 2001
English to Bulgarian translations [PRO]
English term or phrase: EU policy making process
to involve European businesses directly in the EU policy making process
Violina Antcheva
процеса на изграждане на политиката на Европейския съюз
Explanation:
да включи европейските фирми пряко в процеса на изграждане на политиката на Европейския съюз
за пряко участие на европейските делови среди в изграждането на политиката на европийскя съюз
Selected response from:

mayakal
Grading comment
Thanks :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4процеса на изграждане на политиката на Европейския съюз
mayakal
4процеса на изграждане на политиката на Европейския съюз
mayakal
4виж по-долу
Natasha Stoyanova


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
виж по-долу


Explanation:
Процес на изработване на тактиката на ЕС

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
процеса на изграждане на политиката на Европейския съюз


Explanation:
да включи европейските фирми пряко в процеса на изграждане на политиката на Европейския съюз
за пряко участие на европейските делови среди в изграждането на политиката на европийскя съюз


    experience
mayakal
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 16
Grading comment
Thanks :)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
процеса на изграждане на политиката на Европейския съюз


Explanation:
да включи европейските фирми пряко в процеса на изграждане на политиката на Европейския съюз
за пряко участие на европейските делови среди в изграждането на политиката на Eвропeйския съюз


    experience
mayakal
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 16