KudoZ home » English to Bulgarian » Other

sewage and refuse disposal

Bulgarian translation: управление на течните и твърдите отпадъци


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sewage and refuse disposal
Bulgarian translation:управление на течните и твърдите отпадъци
Entered by: Violina Antcheva

06:04 Oct 23, 2001
English to Bulgarian translations [PRO]
English term or phrase: sewage and refuse disposal
sewage and refuse disposal, sanitation and similar activites
Violina Antcheva
управление на отпадъците
Explanation:
1)ЗАКОН за ограничаване на вредното въздействие на отпадъците върху околната среда
Обн ДВ бр 86 от 30.09.1997 г
Глава първа ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
Чл 1 1 С този закон се урежда екологосъобразното управление на отпадъците като съвкупност от права, задължения, решения, действия и дейности свързани с образуването и третирането им на база на определена информация както и различните форми на контрол

2)ДОГОВОРЪТ ОТ АМСТЕРДАМ
Целта на настоящия документ ... документът е съсредоточен върху трите сектора управление на отпадъците, качество на въздуха, качество на водите ...
http://www.moew.govrn.bg/europe/ispastrbul.htm

3)УПРАВЛЕНИЕ НА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ
ПОДПРОЕКТ "УПРАВЛЕНИЕ НА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ"
ЦЕЛ 2.Осъществяване на ефективна и действена система за интегрирано управление на отпадъците в Бургаски регион за да се намалят рисковете за здравето на хората и околната среда 3.Повишаване на съзнанието и ангажираността на обществеността в сферата на управление на отпадъците ...
http://www.bourgas.net/municipality/otpadaci.htm


Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
Thanks:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5izhvurliane na techni i tvurdi otpaducibg.Linguist
4управление на отпадъцитеLudwig Chekhovtsov
4управление на течните и твърдите отпадъциLudwig Chekhovtsov
4управление на течните и твърдите отпадъциLudwig Chekhovtsov


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
izhvurliane na techni i tvurdi otpaduci


Explanation:
izhvurliane na techni i tvurdi otpaduci

refuse:
1 : the worthless or useless part of something : LEAVINGS
2 : TRASH, GARBAGE

sewage:
: refuse liquids or waste matter carried off by sewers (kanalizaciata)

s.

bg.Linguist
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 49

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
управление на течните и твърдите отпадъци


Explanation:
ЗАКОН за ограничаване на вредното въздействие на отпадъците върху околната среда
Обн ДВ бр 86 от 30.09.1997 г
Глава първа ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
Чл 1 1 С този закон се урежда екологосъобразното управление на отпадъците като съвкупност от права, задължения, решения, действия и дейности свързани с образуването и третирането им на база на определена информация както и различните форми на контрол




    Reference: http://bovis.gyuvet.ch/62hygeco/6207vred.htm
    Reference: http://www.varna.bg/adm/nar/nar_002.htm
Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
управление на течните и твърдите отпадъци


Explanation:
1)ЗАКОН за ограничаване на вредното въздействие на отпадъците върху околната среда
Обн ДВ бр 86 от 30.09.1997 г
Глава първа ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
Чл 1 1 С този закон се урежда екологосъобразното управление на отпадъците като съвкупност от права, задължения, решения, действия и дейности свързани с образуването и третирането им на база на определена информация както и различните форми на контрол

2)ДОГОВОРЪТ ОТ АМСТЕРДАМ
Целта на настоящия документ ... документът е съсредоточен върху трите сектора управление на отпадъците, качество на въздуха, качество на водите ...
http://www.moew.govrn.bg/europe/ispastrbul.htm

3)УПРАВЛЕНИЕ НА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ
ПОДПРОЕКТ "УПРАВЛЕНИЕ НА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ"
ЦЕЛ 2.Осъществяване на ефективна и действена система за интегрирано управление на отпадъците в Бургаски регион за да се намалят рисковете за здравето на хората и околната среда 3.Повишаване на съзнанието и ангажираността на обществеността в сферата на управление на отпадъците ...
http://www.bourgas.net/municipality/otpadaci.htm





    Reference: http://bovis.gyuvet.ch/62hygeco/6207vred.htm
    Reference: http://www.varna.bg/adm/nar/nar_002.htm
Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
управление на отпадъците


Explanation:
1)ЗАКОН за ограничаване на вредното въздействие на отпадъците върху околната среда
Обн ДВ бр 86 от 30.09.1997 г
Глава първа ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
Чл 1 1 С този закон се урежда екологосъобразното управление на отпадъците като съвкупност от права, задължения, решения, действия и дейности свързани с образуването и третирането им на база на определена информация както и различните форми на контрол

2)ДОГОВОРЪТ ОТ АМСТЕРДАМ
Целта на настоящия документ ... документът е съсредоточен върху трите сектора управление на отпадъците, качество на въздуха, качество на водите ...
http://www.moew.govrn.bg/europe/ispastrbul.htm

3)УПРАВЛЕНИЕ НА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ
ПОДПРОЕКТ "УПРАВЛЕНИЕ НА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ"
ЦЕЛ 2.Осъществяване на ефективна и действена система за интегрирано управление на отпадъците в Бургаски регион за да се намалят рисковете за здравето на хората и околната среда 3.Повишаване на съзнанието и ангажираността на обществеността в сферата на управление на отпадъците ...
http://www.bourgas.net/municipality/otpadaci.htm





    Reference: http://bovis.gyuvet.ch/62hygeco/6207vred.htm
    Reference: http://www.varna.bg/adm/nar/nar_002.htm
Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564
Grading comment
Thanks:)