discipleship

Bulgarian translation: ученичество, изграждане на ученици

English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Religion / Bible study
English term or phrase: discipleship
Encourage each course graduate to enroll in the Discipleship
Course
Angelina Galanska
United States
Bulgarian translation:ученичество, изграждане на ученици
Explanation:
Това е терминът, възприет от много години в християнските среди. Desciple, ако отворите която и да е Библия, се превежда ученик - оттам и „ученичество" или по-описателно „изграждане на ученици". Ето само един пример как е преведено като заглавие на книга.
https://www.goodreads.com/book/show/7489796-discipleship---b...
http://www.novchovek.com/index.php?route=product/product&pro...
Selected response from:

Ventseslava Uzunova
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1ученичество, изграждане на ученици
Ventseslava Uzunova
3наставнически курс
Persiana Pastuhova


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
discipleship (course)
наставнически курс


Explanation:
Откривам го в религиозен контекст, но ако случаят не е такъв, смятам, че става въпрос за курс, при който вече завършили ученици помагат на подрастващи да усвоят тънкостите в дадена материя.


    Reference: http://www.discipleshipcourse.org/material.html
Persiana Pastuhova
Bulgaria
Meets criteria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

43 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ученичество, изграждане на ученици


Explanation:
Това е терминът, възприет от много години в християнските среди. Desciple, ако отворите която и да е Библия, се превежда ученик - оттам и „ученичество" или по-описателно „изграждане на ученици". Ето само един пример как е преведено като заглавие на книга.
https://www.goodreads.com/book/show/7489796-discipleship---b...
http://www.novchovek.com/index.php?route=product/product&pro...

Ventseslava Uzunova
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nelly Keavney
4 hrs
  -> Благодаря