KudoZ home » English to Bulgarian » Science

amps

Bulgarian translation: ампери


09:49 Dec 7, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Science
English term or phrase: amps
The oxygen is go with 26 amps.
dimiter prenerov
Bulgarian translation:ампери
Explanation:
Може би все пак става въпрос за някакъв процес на разлагане,от типа на електролизата, при който освобождаването на кислорода от началното съединение става при величина на тока 26А.
Но...не съм много веща в химията и мога само да гадая....:-(
Selected response from:

Maya.P
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ампери
Peter Skipp
4 +2Виж долу:Ludwig Chekhovtsov
4ампули
Natasha Stoyanova
2 +1ампери
Maya.P


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ампери


Explanation:
кислородът се подава чрез разводка със сила на тока 26А.

Това е съвсем незадоволително и необичайно -- сила на тока и кислород просто не се месят. Да не би да става дума за атмосфери..? Или някаква друга мярка за налягане?

Peter Skipp
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 163
Grading comment
Защото явно не става дума за ток. Така мисля.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov: Нищо необичайно, тези понятия леко се месят, например, при електролиза!
5 hrs
  -> Димитър, това е отговорът, макар моят да е по-първосигнален от този на MayaP и Chekh. Нямя начин американец да ползва атмосфери вместо pounds per square inch (psi), а при това amps си е American Favourite

agree  Maya.P: В първосигналността няма нищо лошо. Имате инстинкт, защото знаете!
17 hrs
The asker has declined this answer
Comment: Защото явно не става дума за ток. Така мисля.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ампули


Explanation:
amp = съкратено от ampoule - ампули.
Другите съкращения - амплитуда и усилител не ми се струват подходящи за контекста.

Справки: Лингво 7.0

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

5 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
ампери


Explanation:
Може би все пак става въпрос за някакъв процес на разлагане,от типа на електролизата, при който освобождаването на кислорода от началното съединение става при величина на тока 26А.
Но...не съм много веща в химията и мога само да гадая....:-(

Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Skipp
41 mins

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Виж долу:


Explanation:
Съгласен съм с колега, че това са ампери, и няма нищо странно, ако, например, става дума за електролиза:

From: behse@mikro.ee.tu-berlin.de (Juergen Behse)
Newsgroups: sci.energy,sci.physics,sci.environment,alt.sci.physics.new-theories
Subject: Production of Hydrogen with little energy!
Summary: free energy Meyer's cell, developed at the inventor's home in Grove City, Ohio, produced far more hydrogen/oxygen mixture than could have been expected by simple electrolysis.

Where normal water electrolysis requires the passage of current
measured in amps , Meyer's cell achieves the same effect in
milliamps...
http://prometheus.al.ru/phisik/meyere.htm

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Skipp
9 mins
  -> Благодаря, изглежда, че и аз съм прав, но Вие сте пръв!

agree  Maya.P: Така мисля и аз
12 hrs
  -> Много ми е приятно, че мислим еднакво ...