KudoZ home » English to Bulgarian » Science

ponceau

Bulgarian translation: Понсо


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ponceau
Bulgarian translation:Понсо
Entered by: Evelina Mineva

09:06 Jan 22, 2004
English to Bulgarian translations [PRO]
Science / chemistry - foods
English term or phrase: ponceau
Вид oцветител- върху опаковка на готови сладкиши
Evelina Mineva
Понсо
Explanation:
Така се оставя:
Понсо 4 R, Кохинил червено А

http://www.bia-bg.com/bgpharm/zakoni/Nare218b.htm



http://www.proz.com/kudoz/412888?keyword=ponceau
Selected response from:

Empty Whiskey Glass
Grading comment
Благодаря много! Продуктът е китайски, май се внася и в Гърция, явно и тук не е забранен този оцветител!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Понсо
Empty Whiskey Glass
4 +2тъмночервен цвят, виненочервен цвят, пурпур
Vladimir Shapovalov


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
тъмночервен цвят, виненочервен цвят, пурпур


Explanation:
Според речника ми...

Успех,

Влад

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2004-01-22 09:25:36 GMT)
--------------------------------------------------

и съответният оцветител

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2004-01-22 09:30:44 GMT)
--------------------------------------------------

Ponceau is French for poppy, an allusion to the
poppy- red color of the aqueous solution

206.137.77.9/sakurasite/histologic/pdf/34n21101.pdf



Vladimir Shapovalov
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 431

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov: забранен в САЩ, между другото
2 hrs
  -> но вероятно не и в България...нищо ново.. :) Благодаря

agree  Iolanta Vlaykova Paneva
3 hrs
  -> благодаря

50 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Понсо


Explanation:
Така се оставя:
Понсо 4 R, Кохинил червено А

http://www.bia-bg.com/bgpharm/zakoni/Nare218b.htm



http://www.proz.com/kudoz/412888?keyword=ponceau

Empty Whiskey Glass
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 288
Grading comment
Благодаря много! Продуктът е китайски, май се внася и в Гърция, явно и тук не е забранен този оцветител!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elissaveta Toteva: Много полезен линк!
27 mins
  -> Да, полезен е. Благодаря!

agree  Ludwig Chekhovtsov
2 hrs

agree  Iolanta Vlaykova Paneva
2 hrs