KudoZ home » English to Bulgarian » Sports / Fitness / Recreation

skygliding

Bulgarian translation: безмоторно летене


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:skygliding
Bulgarian translation:безмоторно летене
Entered by: Stefan Savov

05:43 Jul 27, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: skygliding
Мислех, че е парапланеризъм, но той е paragliding. Има ли дума за skygliding?
Emilia Delibasheva
безмоторно летене; планиране
Explanation:
най-близко до значението е "безмоторно летене", понеже "планиране" е омоним
Selected response from:

Stefan Savov
Bulgaria
Grading comment
Благодаря.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1безмоторно летене; планиранеStefan Savov
4 -1акробатичен скокklyunchev


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
безмоторно летене; планиране


Explanation:
най-близко до значението е "безмоторно летене", понеже "планиране" е омоним


    Reference: http://www.skygliding.at/
Stefan Savov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klyunchev: Грешката е моя. Извинявайте за неприятните емоции. Все пак "планиране" не е ли синоним? Омонимите са думи с еднакво писане или звучене, но различно значение. Сега разбрах какво имате предвид. Аз го бях разбрал като "омоним" на "безмоторно летене",
53 mins
  -> Няма неприятни емоции, г-н Клюнчев, Вашата репутация не го позволява. А от грешки никой не е застрахован. P.S. Имам предвид точно омоними - "планиране" като летене и като планиране на бъдещи действия. Това би довело до двусмислие.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
акробатичен скок


Explanation:
При него се изпълняват фигури във свободно падане (преди отварянето на парашута).


    Reference: http://www.geocities.com/bgpa/parachutisme/parashutisme.htm
klyunchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 17

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Stefan Savov: става дума за "slygliding", а не за "skydiving"
7 mins
  -> Покрай грешката научих много за skydiving от сайта горе - всяко зло за добро ЛОЛ.