KudoZ home » English to Bulgarian » Sports / Fitness / Recreation

run

Bulgarian translation: точков пробег


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:run
Bulgarian translation:точков пробег
Entered by: Trufev

11:13 Mar 7, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / Sports
English term or phrase: run
Мисля, че става дума за бейзбол. Ето контекста:

"... the lowest number of balls needed for an individual batsman to reach 50 runs during the World Cup"

Благодаря.
Emilia Delibasheva
пробег
Explanation:
По аналогия с други спортове, макар че тук разстоянията са по-къси.

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2007-03-07 11:29:40 GMT)
--------------------------------------------------

Според Лингво 11 - пробег, за който се получава точка.

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2007-03-07 11:31:57 GMT)
--------------------------------------------------

Може да се преведе и като "точков пробег" (би било най-точно).

--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2007-03-07 11:56:40 GMT)
--------------------------------------------------

В крикета е същото - "точков пробег" - http://ru.wikipedia.org/wiki/Крикет
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
Благодаря за линка!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4точкаDarina Spasova
3 +1пробег
Trufev
3пробег или обиколка
George Boyadjiev


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
точка


Explanation:
точка, отбелязана от батсмана, след като е докоснал четирите бази

Това намерих в Бизнес речника PONS

Darina Spasova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
пробег или обиколка


Explanation:
не съм сигурен как се нарича в бейзбола / крикета, защото batsman е "male baseball batter; male batter in cricket game"


George Boyadjiev
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
пробег


Explanation:
По аналогия с други спортове, макар че тук разстоянията са по-къси.

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2007-03-07 11:29:40 GMT)
--------------------------------------------------

Според Лингво 11 - пробег, за който се получава точка.

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2007-03-07 11:31:57 GMT)
--------------------------------------------------

Може да се преведе и като "точков пробег" (би било най-точно).

--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2007-03-07 11:56:40 GMT)
--------------------------------------------------

В крикета е същото - "точков пробег" - http://ru.wikipedia.org/wiki/Крикет

Trufev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Благодаря за линка!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yuliyan Gospodinov
1 day9 hrs