KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

Timer Recording

Bulgarian translation: записване с таймер


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Timer Recording
Bulgarian translation:записване с таймер
Entered by: Alexander Kudriavtsev

12:16 Oct 29, 2001
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Timer Recording
Отново сателитни приемници.
Може ли да се каже "синхронизиран по време запис"??? Има ли термин?
Ако може да се каже по-кратко, моля, споделете:-)
Maya.P
записване с таймер
Explanation:
Може би и запис с таймер, виж долу:

1)Проблемът Y2K и начини за решаването му Брой 51 3 януари 2000 г
...Real Time Clock RTC - Таймер за реално време който отговаря за изменението на датата и времето и в работата на системата се използва например при запис на файлове на диска ...
http://www.computers.bg/newspaper/archive/51-13.htm

2)ВАНК - електроника и компютри ПРОЕКТИ WINDOWS оптимизация на паметта оптимизация на системата
... Може да изключите режима за бързо записване...
http://hardware2.narod.ru/faq4.htm

3) Мултитран:
Термины, содержащие Timer Recording

1. timer record - запись с таймером
2. timer recording - запись с таймером
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
Благодаря Ви още веднъж. Нямаше да се справя с тази работа без вашата изключителна помощ и то не само при този въпрос.

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4запис в определено времеBoyan Brezinsky
4programirane na zapis?bg.Linguist
4записване с таймерLudwig Chekhovtsov


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
записване с таймер


Explanation:
Може би и запис с таймер, виж долу:

1)Проблемът Y2K и начини за решаването му Брой 51 3 януари 2000 г
...Real Time Clock RTC - Таймер за реално време който отговаря за изменението на датата и времето и в работата на системата се използва например при запис на файлове на диска ...
http://www.computers.bg/newspaper/archive/51-13.htm

2)ВАНК - електроника и компютри ПРОЕКТИ WINDOWS оптимизация на паметта оптимизация на системата
... Може да изключите режима за бързо записване...
http://hardware2.narod.ru/faq4.htm

3) Мултитран:
Термины, содержащие Timer Recording

1. timer record - запись с таймером
2. timer recording - запись с таймером


Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564
Grading comment
Благодаря Ви още веднъж. Нямаше да се справя с тази работа без вашата изключителна помощ и то не само при този въпрос.

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
programirane na zapis?


Explanation:
pri videozapisite tova triabva da e programirane na zapis/programiran zapis - toest, naglasiavash si videoto koga da se vkluchi na zapis.
moje bi i vuv vashia sluchai da e neshto takova, ne znam:)

s.

bg.Linguist
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 49

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
запис в определено време


Explanation:
Съгласен съм и с първите два отговора, моето е само като допълнение - предишните са по-точни и по-подходящи за заглавие на раздел от ръководство например.
А иначе "синхронизиран по време запис" не може да се каже в рози случай.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644