KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

vigi trip

Bulgarian translation: четириполюсен прекъсвач с диференциална защита


22:38 Nov 5, 2001
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: vigi trip
4-pole circuit breaker with vigi trip
Elissaveta Toteva
Bulgarian translation:четириполюсен прекъсвач с диференциална защита
Explanation:
Нямам представа какво значи, но звучи добре.
VIGI модулите предпазват от утечка на ток към земя. Добавят се директно към прекъсвачите, без това да се отразява на работата им. Горе-долу това е обяснено в http://www.balajiswitchgears.com/docs/mccbaccessories2.pdf
Руснаците ги наричат "диференциални модули" или "модули за диференциална защита", така че предполагам, че и у нас е така:
http://www.elecomt.ru/catalog/?sID=25
http://nek.h1.ru/prod/difprotect.html
И, разбира се, основният източник Schneider - няколко PDF-а малко по-надолу в страницата, в раздел "Диференциална защита":
http://www.schneider-electric.ru/catalog/multi.shtm?m=3&s=2
Selected response from:

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Grading comment
хиляди благодарности
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
44-полюсен електропрекъсвач...slavist
4четириполюсен прекъсвач с диференциална защитаBoyan Brezinsky


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
четириполюсен прекъсвач с диференциална защита


Explanation:
Нямам представа какво значи, но звучи добре.
VIGI модулите предпазват от утечка на ток към земя. Добавят се директно към прекъсвачите, без това да се отразява на работата им. Горе-долу това е обяснено в http://www.balajiswitchgears.com/docs/mccbaccessories2.pdf
Руснаците ги наричат "диференциални модули" или "модули за диференциална защита", така че предполагам, че и у нас е така:
http://www.elecomt.ru/catalog/?sID=25
http://nek.h1.ru/prod/difprotect.html
И, разбира се, основният източник Schneider - няколко PDF-а малко по-надолу в страницата, в раздел "Диференциална защита":
http://www.schneider-electric.ru/catalog/multi.shtm?m=3&s=2

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644
Grading comment
хиляди благодарности

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
4-полюсен електропрекъсвач...


Explanation:
Доста потърсих в Мрежата и мисля, че това VIGI трябва да остане като марка, модел. Има доста сайтове за въпросното устройство.
Оказва се:
четири полюсен електропрекъсвач с приспособление за автоматично разделяне на контакти тип VIGI.

Дано ви помогнах


    University professor
slavist
PRO pts in pair: 37