KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

FL current

Bulgarian translation: максимален работен ток


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:FL current
Bulgarian translation:максимален работен ток

22:42 Nov 5, 2001
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: FL current
41 A, FL current,submersible pump
pisano e ot shweizarzi
Elissaveta Toteva
максимален работен ток
Explanation:
Или ток при максимално натоварване, или максимален ток - full load current.
Selected response from:

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Grading comment
хиляди благодарности
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4потопяема помпа с принудителна циркулацияStoyan Germanov
4пулсиращ потокLudwig Chekhovtsov
4максимален работен токBoyan Brezinsky


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
максимален работен ток


Explanation:
Или ток при максимално натоварване, или максимален ток - full load current.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644
Grading comment
хиляди благодарности

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
пулсиращ поток


Explanation:
41А, пулсиращ поток, подводна (която се потопява) помпа

1)К ВОПРОСУ ПОВЫШЕНИЯ НАДЕЖНОСТИ ПУЛЬСАЦИОННОГО НАСОСА Канд. техн. наук Н.Т.Филимоненко (ДонГТУ)
Изучение опыта применения погружных пульсационных насосов ...
http://mine.dgtu.donetsk.ua/fm/1998-1/22.htm
2)Разработки кафедры
Погужные установки для бурения на шельфе
Технология призабойной пульсирующей промывки скважин с помощью погружных пневматических насосов.
http://www.dgtu.donetsk.ua/russian/struk/kafedrs/ttgr/razr.h...

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
потопяема помпа с принудителна циркулация


Explanation:
FL pump = forced-lubrication pump, т.е. маслена помпа от система за принудително мазане, но наличието на current ме кара да мисля, че по-скоро са имали предвид forced-circulation pump, t.e. помпа с принудителна циркулация (освен ако в текста не става въпрос за смазване!)

Stoyan Germanov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 106