KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

detonating cord/chord

Bulgarian translation: все пак...


23:56 Nov 15, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: detonating cord/chord
терминът е?
andre
Bulgarian translation:все пак...
Explanation:
в строителството може би ще се каже детониращ шнур,
каквото си е наименованието. Фитил е простоезичното.
Selected response from:

slavist
Grading comment
Благодаря и на останалите. Май е така...
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5fitilbg.Linguist
5detonating cord/chordEfrosina Perry
4все пак...slavist


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
fitil


Explanation:
fitil:)))

s.

bg.Linguist
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 49

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
все пак...


Explanation:
в строителството може би ще се каже детониращ шнур,
каквото си е наименованието. Фитил е простоезичното.

slavist
PRO pts in pair: 37
Grading comment
Благодаря и на останалите. Май е така...

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
detonating cord/chord


Explanation:
mislia, che e po-pravilno na Balgarski da se kazhe detonirasht kabel ili kabel za detonacia.

Efrosina Perry
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 8