KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

centre core

Bulgarian translation: център, централна клетка


23:59 Nov 15, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: centre core
it runs doewn centre core along with a few fibres thar=t run it's length
andre
Bulgarian translation:център, централна клетка
Explanation:
Конструктивно може би става дума за т.нар. "централна клетка" или ядро на сградата. Това, обикновено,е стълбищната или асансьорна клетка.
Selected response from:

slavist
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4сърцевина, ядро, медна жица в проводник, централна памет в компютърComtrans1
4централно ядро
Natasha Stoyanova
4CENTRALNO JILOValtronic
4център, централна клеткаslavist


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
център, централна клетка


Explanation:
Конструктивно може би става дума за т.нар. "централна клетка" или ядро на сградата. Това, обикновено,е стълбищната или асансьорна клетка.

slavist
PRO pts in pair: 37

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
CENTRALNO JILO


Explanation:
Assuming electrical cable, fibre optic etc.

Valtronic
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 33

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
централно ядро


Explanation:
Може и да е свързано с клетка - клетъчно ядро.
Fibre също така означава и клетъчни влакна.

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
сърцевина, ядро, медна жица в проводник, централна памет в компютър


Explanation:
зависи за какъв уред или предмет става дума.
в случая вероятно е жица в проводник. но ако е намесен хардуер, значи става дума за централна памет или процесор.

Comtrans1
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 119