KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

Current Breacker Fail

Bulgarian translation: защита срещу незадействуване на токов прекъсвач


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:current breacker fail protection
Bulgarian translation:защита срещу незадействуване на токов прекъсвач

04:58 Dec 5, 2001
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Current Breacker Fail
The combination of Duobias-M transformer protection and the optional Circuit Bracker Fail protection provides the main protection in a single relay
RUJA
защита от отказ на прекъсвач
Explanation:
Изразът е circuit breaker failure protection. "Прекъсвач" не е членувано, защото, доколкото схванах, Duobias-M може да управлява много устройства.
Selected response from:

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Grading comment
Обяснението съвпада с моето усещане, че това е защита срещу незадействуване на токовия прекъсвач
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4защита от отказ на прекъсвачBoyan Brezinsky
4защита от отказ на прекъсвач
4верижен шалтер
Natasha Stoyanova


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
верижен шалтер


Explanation:
По-точно, предпазващ верижен шалтер.

Справки: Лингво 7.0

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
защита от отказ на прекъсвач


Explanation:
Изразът е circuit breaker failure protection. "Прекъсвач" не е членувано, защото, доколкото схванах, Duobias-M може да управлява много устройства.


Native speaker of:

1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
защита от отказ на прекъсвач


Explanation:
Изразът е circuit breaker failure protection. "Прекъсвач" не е членувано, защото, доколкото схванах, Duobias-M може да управлява много устройства.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644
Grading comment
Обяснението съвпада с моето усещане, че това е защита срещу незадействуване на токовия прекъсвач