KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

cold air return

Bulgarian translation: изходяща струя студен въздух


14:12 Dec 23, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: cold air return
Устройство. Как му е името на български?
andre
Bulgarian translation:изходяща струя студен въздух
Explanation:
Не съм особено веща в климатичните инсталации, но мисля, че засмуканият от помещението топъл въздух преминава през топлообменник, охлажда се, отделяйки конденз и последством вентилатор (или система вентилатори) се връща обратно.
Та мисля, че за това става въпрос....
Успех:-))
Весела Коледа и ползотворна Нова 2002 година!!!
Selected response from:

Maya.P
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1обратен поток на студения въздух
Natasha Stoyanova
3изходяща струя студен въздух
Maya.P


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
обратен поток на студения въздух


Explanation:
В системите за отопление, ако се касае за това.

Справки: Лингво 7.0

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov: Точно така е и в моят "Большой англо-русский политехнический словарь", 1991 г. (в двата тома).
32 mins

neutral  Maya.P: Сигурно е така, щом го пише в толкова авторитетно издание. Само че нещо не ми е ясно къде в отоплителна система има обратен поток студен въздух.Нали тя служи за загряване на студения въздух и преобразуването му в топъл.
5 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
изходяща струя студен въздух


Explanation:
Не съм особено веща в климатичните инсталации, но мисля, че засмуканият от помещението топъл въздух преминава през топлообменник, охлажда се, отделяйки конденз и последством вентилатор (или система вентилатори) се връща обратно.
Та мисля, че за това става въпрос....
Успех:-))
Весела Коледа и ползотворна Нова 2002 година!!!

Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43