KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

power steering box

Bulgarian translation: кормилно устройство


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:power steering box
Bulgarian translation:кормилно устройство
Entered by: Natasha Stoyanova

10:53 Dec 24, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: power steering box
Разни автомобилни нещица и джаджи, които хич не са ми яснил Ще ги изсипя по ред.
Има го и като steering само и следното steering column
Цялата идея на контекста е, че въпросното нещо е пострадало при удар на автомобила.
slavist
виж по-долу
Explanation:
кормилно устройство/механизъм с усилвател.

Справки: същите



--------------------------------------------------
Note added at 2001-12-24 11:58:02 (GMT)
--------------------------------------------------

Може да е и кормилно задвижване.
Selected response from:

Natasha Stoyanova
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2виж по-долу
Natasha Stoyanova
5 +1Гидромеханическое рулевое управление передных колес..
Peter Skipp
4 +1кормилен сервомеханизъмLudwig Chekhovtsov


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
виж по-долу


Explanation:
кормилно устройство/механизъм с усилвател.

Справки: същите



--------------------------------------------------
Note added at 2001-12-24 11:58:02 (GMT)
--------------------------------------------------

Може да е и кормилно задвижване.

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vihar Krastev: Точно така, нашите шофьори му викат и кормилна уредба. Steering column or steering post is the column carrying the steering wheel and enclosing connections to the steering gear of an automobile or other vehicle = кормилен механизъм.
57 mins

agree  Andrei Vrabtchev
1 day 49 mins

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
кормилен сервомеханизъм


Explanation:
Новият Mercedes SL 500 OPUS MAGNUM Издание пето основно преработено и усъвършенствано
Кормилен механизъм -.със зъбна рейка и параметрично сервоустройство ...
http://www.auto-journal.ttm.bg/nr0901/mercedes.htm


Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vihar Krastev: Който не вярва на Мерцедес, никога няма да кара Мерцедес. Повече от ясно е, че верният отговор е "КОРМИЛЕН МЕХАНИЗЪМ СЪС СЕРВОУСТРОЙСТВО", ама slavist вече си е избрала друг отговор, защото вярва на англо-руския речник. "Ладите" нямат power-steering, уви.
1 day 11 hrs

1 day 14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Гидромеханическое рулевое управление передных колес..


Explanation:
... с механическим рулевым кругом и гидравлическом сервоусилителем

Peter Skipp
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 163

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vihar Krastev: I definitely liked this one. Had not laughed most of the afternoon, you know. After all, Christmas IS 95 days earlier than April 1. Thanks, you made my night.
36 mins