KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

steering; steering column

Bulgarian translation: управление, кормилно управление


10:54 Dec 24, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: steering; steering column
As I said...
... busted the steer. columnn out of my van

I had no steering so I popped the hood
slavist
Bulgarian translation:управление, кормилно управление
Explanation:
Column steering - управление положением главного лепестка (диаграммы направленности) по столбцам (антенной решетки).
За съжаление, вторият термин го намерих на руски. Дано ви помогне.

Справки: Англо-бълг. политехнически речник, Лингво 7.0
Selected response from:

Natasha Stoyanova
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3управление, кормилно управление
Natasha Stoyanova
4 +2кормилен механизъмLudwig Chekhovtsov


  

Answers


57 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
управление, кормилно управление


Explanation:
Column steering - управление положением главного лепестка (диаграммы направленности) по столбцам (антенной решетки).
За съжаление, вторият термин го намерих на руски. Дано ви помогне.

Справки: Англо-бълг. политехнически речник, Лингво 7.0

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vihar Krastev: Steering column or steering post is the column carrying the steering wheel and enclosing connections to the steering gear of an automobile or other vehicle = кормилен механизъм, който включва кормилния лост, кормилното задвижване, кормилната щанга.
1 hr

agree  Maya.P
10 hrs

agree  Peter Skipp
1 day 13 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
кормилен механизъм


Explanation:
На руски още:
steering column - рулевая колонка;
steering - рулевое управление; рулевой механизм
steer - управлять; рулевой механизм

Новият Mercedes SL 500 OPUS MAGNUM Издание пето основно преработено и усъвършенствано ...Кормилен механизъм -.със зъбна рейка и параметрично сервоустройство
http://www.auto-journal.ttm.bg/nr0901/mercedes.htm


Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vihar Krastev: Ако и slavist да има право да прави каквото поиска и да избере който предложен отговор поиска, явната истина е, че верният отговор е "КОРМИЛЕН МЕХАНИЗЪМ", както е видно от професионалния език в примера, визиращ новия Мерцедес SL 500. Вярвайте на Мерцедес!
1 day 11 hrs
  -> Благодаря Ви много! Като казват руснаци, по-добре късно, отколкото никога...

agree  Peter Skipp
1 day 11 hrs
  -> Благодаря също!

neutral  trinity333: steering column - командна конзола
2260 days