KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

Prerun

Bulgarian translation: някаква предварителна подготовка


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Prerun
Bulgarian translation:някаква предварителна подготовка

23:54 Dec 29, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Prerun
no
Lina
някаква предварителна подготовка, може би???
Explanation:
Не давате достатъчно контекст. Може да има няколко значения, в зависимост къде се използва...
Selected response from:

Maya.P
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2predpremierabg.Linguist
4 +1някаква предварителна подготовка, може би???
Maya.P


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
някаква предварителна подготовка, може би???


Explanation:
Не давате достатъчно контекст. Може да има няколко значения, в зависимост къде се използва...

Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vihar Krastev: Абсолютно съгласен - NO context. Понякога prerun означава и предварителна прожекция или прожекции на нов филм преди премиерата, за сондиране на зрителския прием и планиране на показа, рекламата и приходите.
2 hrs
  -> Така си е. Само искам да кажа, че на предварителните прожекции обикновено им казват пред-премиери.

1 day 44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
predpremiera


Explanation:
I az mislia, che e predpremiera (edna duma, bez malko tire), naprimer rerun e povtorenie na film
davaite i kontext - izrecheniata, v koito se sreshtat dumite, koito ne znaete.

s.

bg.Linguist
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 49

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vihar Krastev: Да, наистина. Най-много се боя да не започна да забравям български и да започна да говоря като онези емигранти, които хем са българи, хем от 25-30 и повече години не общуват с езика. Добре, че го има Интернет и че мога да слушам и "Хоризонт" понякога. ЧНГ
32 mins

agree  RUJA: В техниката може да означава и предварително задействуване на нещо, за да сработи нещо друго
2 days 11 hrs